Hvad kan vi tilbyde?

Skrillingeskolen har over en årrække oparbejdet en ekspertise indenfor en lang række specialpædagogiske områder.

Skrillingeskolen fungerer som kursus- og kompetencecenter, ud over naturligvis skolens kerneydelse, som er undervisning af eleverne.

Skrillingeskolen har altid tilstræbt, at dele og opnå ny viden, og har i flere år afholdt kurser og tilbudt vejledning til både special- og normalområdet.

Målet er, at vi kan være med til at skabe nogle gode inspirerende rammer for videreudviklingen af fagfolk, samt at tilbyde forældre, elever i Middelfart Kommune og andre samarbejdspartnere målrettet sparring.

Vi udbyder følgende kurser og vejledningsforløb tilpasset til jeres behov. Se yderligere info om hver kursus under fanen: "kurser og vejledning".

• Vejledning og sparring ifht. børn med autisme spektrum forstyrrelser og/eller sensoriske forstyrrelser

• Forældretræningskursus

• Læringsrummet - integreret specialundervisning og  differentiering

• PAS som en del af det pædagogiske redskab